Pagina's

zondag 11 maart 2012

The Green Project

Deze blog is toe aan vernieuwing. Als ik zo mijn oude posts bekijk zie ik dat het wel wat persoonlijker mag. Ik heb besloten om nog meer foto's te posten die ik zelf heb gemaakt, foto's die mooi zijn om de foto zelf, of foto's van leuke momenten en inspirerende DIY-projecten. Aangezien het bijna lente is, hierbij mijn eerste 'project'. Let's call it 'The green project'. Gisteren heb ik dille, basilicum en peterselie gezaaid. Volgende week komen daar nog een aantal kruiden bij. Ik ben best wel een kookfanaat, en in de keuken zijn kruiden natuurlijk onmisbaar. Het lijkt me geweldig om fijn veel kruiden voorhanden te hebben komende zomer. Bij de HEMA verkopen ze veel (basis)soorten kruiden. De Nieuwe Tuin heeft wat apartere soorten, naast de gewone soorten. Enfin. Gisteren met mijn regenlaarzen (jawel) naar buiten, gewapend met een zak potgrond, kruidenzaden en bakjes.
Van links naar rechts: peterselie, dille en basilicum.
24 bakjes van elke soort, met 2 of 3 zaadjes.
Ik ben zeer benieuwd wat er opkomt! Hopelijk doen ze het net zo goed als deze vorig jaar, die er toen zo uit kwamen te zien. Uiteindelijk komen ze dan in een mooi houten wijnkistje, ongeveer zoals hier is gedaan.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Het is zo leuk om ze te zien groeien :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijkheid, die kruidenkwekerij! Mooie foto's ook! :).
    (Kvind het zelf ook altijd enorm leuk, maar ik ren altijd gillend weg op een gegeven moment omdat van die enge smerige pissebedden menen onder de potten te moeten gaan zitten. Brr).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee! Ik hoop dat de eerste sprietjes snel opkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...